Індивідуальний план роботи
на період з 11.04.2022 по 15.04.2022
вчителя 4 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
11.04 |
1.
Упорядкування папки самоосвіти. 2. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 3.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 4. Розроблення
та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи 5.
Індивідуальні консультації для учнів і батьків 4 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Дізнаємось
більше про службові частини мови. Я досліджую
світ Потреби та
їх задоволення. Які бувають
потреби? Математика Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. |
12.04 |
1.
Індивідуальні консультації для батьків 4 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення
завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Я досліджую
світ Хто такі
виробники і споживачі? Математика Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. Українська
мова Складаємо інструкцію. Я досліджую
світ Інтегрований
урок з завданням в контексті теми. Фізична
культура 4 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки: повторення
раніше вивченого. Естафети з лазінням та перелазінням. |
13.04 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 4 класі 2. Підготовка
конспектів уроків 3. Розроблення
та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 4. Розміщення
завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі. |
Я досліджую
світ Хто виробляє
товари? Математика Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. Українська
мова Розповідаємо, описуємо, міркуємо. Я досліджую
світ Від чого залежить ціна товару? |
14.04 |
1. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання
інструкції з користування платформою. Як отримати
максимум від онлайн-курсу. 3.
Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція
виховного плану на ІІ семестр. |
Я досліджую
світ Чому держави торгують між собою? Математика Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. Українська
мова Знаходимо ключові слова. Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
15.04 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми. 4.Перевірка
робіт учнів. |
Я досліджую
світ Вишивка хрестиком. Українська
мова Визначаємо стиль тексту. Мистецтво Весняне коло.
розучування пісні Н. Май «Наша родина». Мистецтво Весняне коло.
Мистецтво бісероплетіння. Гердани. Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Індивідуальний план роботи
на період з 04.04.2022 по 08.04.2022
вчителя 4 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
04.04 |
1.
Упорядкування папки самоосвіти. 2. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 3.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 4. Розроблення
та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи 5.
Індивідуальні консультації для учнів і батьків 4 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Знайомимося з
прислівником. Я досліджую
світ Які особливості
господарювання в степовій зоні? Математика Множення на
трицифрове число. |
05.04 |
1.
Індивідуальні консультації для батьків 4 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення
завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Я досліджую
світ Як господарюють
в Карпатах і Криму? Математика Множення на
трицифрове число з нулем у розряді десятків. Українська
мова Запам’ятовуємо
правопис прислівників. Я досліджую
світ Інтегрований
урок з завданням в контексті теми. Фізична
культура 4 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки: повторення
раніше вивченого. Естафети з лазінням та перелазінням. |
06.04 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 4 класі 2. Підготовка
конспектів уроків 3. Розроблення
та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 4. Розміщення
завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі. |
Я досліджую
світ Як в україні
охороняють припродні багатства. Математика Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. Українська
мова Порівнюємо тексти. Я досліджую
світ Природні зони і діяльність людини. |
07.04 |
1. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання
інструкції з користування платформою. Як отримати
максимум від онлайн-курсу. 3.
Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція
виховного плану на ІІ семестр. |
Я досліджую
світ Аплікація «природні зони і господарська діяльність. Математика Ділення
трицифрових чисел на двоцифрові. Українська
мова Визначаємо особливості науково-популярних текстів. Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
08.04 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми. 4.Перевірка
робіт учнів. |
Я досліджую
світ Інтегрований урок з завданням в контексті теми. Українська
мова Шукаємо спільне і відмінне. Мистецтво Весняне коло.
розучування пісні Н. Май «Наша родина». Мистецтво Весняне коло.
Мистецтво бісероплетіння. Гердани. Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Індивідуальний план роботи
на період з 28.03.2022 по 01.04.2022
вчителя 4 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
28.03 |
1.
Упорядкування папки самоосвіти. 2. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 3.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 4. Розроблення
та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи 5.
Індивідуальні консультації для учнів і батьків 4 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Читаємо вірші
без рими Я досліджую
світ Яке море
наймілкіше у світі? Математика Задачі на
пропорційне ділення. |
29.03 |
1.
Індивідуальні консультації для батьків 4 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення
завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Я досліджую
світ Як розміщені
природні зони на території України? Математика Задачі на
пропорційне ділення. Українська
мова Правильно
пишемо дієслова на –шся, -ться. Я досліджую
світ Як природа
полісся впливає на господарську діяльність людини? Фізична
культура 4 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки: повторення
раніше вивченого. Естафети з лазінням та перелазінням. |
30.03 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 4 класі 2. Підготовка конспектів
уроків 3. Розроблення
та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 4. Розміщення
завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі. |
Я досліджую
світ Комбінувуння матеріалів. Математика Множення
багатоцифрових чисел на двоцифрові. Українська
мова Як можна записати речення? Я досліджую
світ Природні зони і діяльність людини. |
31.03 |
1. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання
інструкції з користування платформою. Як отримати
максимум від онлайн-курсу. 3.
Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція
виховного плану на ІІ семестр. |
Я досліджую
світ Які особливості господарювання в степовій зоні? Математика Множення багатоцифрових
чисел на двоцифрові. Українська
мова Перевіряємо, що вміємо ізнаємо. Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
01.04 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми. 4.Перевірка
робіт учнів. |
Я досліджую
світ Як господарюють у Карпатах і в Криму. Українська
мова Визначаємо ключові слова і події. Мистецтво Весняні образи.
Веснянки. Виконання пісні А. Салогуб «Прилетіла весняночка». Мистецтво Весняні образи.
Гобелен. Вишивка бісером. Вишивка на шкірі. Створення ивесняної композиції в
техніці «аплікація». Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Індивідуальний план роботи
на період з 21.03.2022 по 25.03.2022
вчителя 4 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
21.03 |
1.
Упорядкування папки самоосвіти. 2. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 3.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 4. Розроблення
та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи 5.
Індивідуальні консультації для учнів і батьків 4 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Розвиток зв’язного
мовлення (повторення
та закріплення з теми «дієслово») Я досліджую
світ Яким є наше
довкілля? Математика Складені задачі
на знаходження дробу від числа. |
22.03 |
1. Індивідуальні
консультації для батьків 4 класу в онлайн-режимі. 2. Розміщення
завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Я досліджую
світ Яким є наше
довкілля? повідомлення учнів. Математика Знаходження
числа за значенням його дробу. Українська
мова Читаємо
ритмічні вірші. Анатолій качан. Ліниві вареники. Я досліджую
світ Що таке рель’єф? Фізична
культура 4 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки: повторення
раніше вивченого. Естафети з лазінням та перелазінням. |
23.03 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 4 класі 2. Підготовка
конспектів уроків 3. Розроблення
та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 4. Розміщення
завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі. |
Я досліджую
світ Як класифікують
корисні копалини? Математика Складені задачі
на знаходження числа та значенням його дробу. Українська
мова Виділяємо
особові закінчення дієслів. Я досліджую
світ На які види поділяють водойми України? |
24.03 |
1. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання
інструкції з користування платформою. Як отримати
максимум від онлайн-курсу. 3.
Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція
виховного плану на ІІ семестр. |
Я досліджую
світ Технології: Ліплення. Ляльковий посуд. Математика Множення
двоцифрових чисел. Українська
мова Визначаємо яку букву писати в закінченні дієслова. Анатолій Камінчук, В
капусті – іменини. Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
25.03 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми. 4.Перевірка
робіт учнів. |
Я досліджую
світ Інтегрований урок з завданням в контексті теми Українська
мова Читаємо і пишемо лімерики. Сашко Дерманський. Лімерики. Мистецтво Весняні образи.
Веснянки. Виконання пісні А. Салогуб «Прилетіла весняночка». Мистецтво Весняні образи.
Гобелен. Вишивка бісером. Вишивка на шкірі. Створення ивесняної композиції в
техніці «аплікація». Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Індивідуальний план роботи
на період з 14.03.2022 по 18.03.2022
вчителя 4 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
14.03 |
1.
Упорядкування папки самоосвіти. 2. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 3.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 4. Розроблення
та пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи 5.
Індивідуальні консультації для учнів і батьків 4 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Перевіряємо, що
вміємо і знаємо. (повторення
та закріплення з теми «дієслово») ст.42 Я досліджую
світ Підсумкове заняття
за розділом VI ШАНУЙМО РІЗНОМАЇТТЯ ст.46 Математика Тренувальні
вправи до тем розділу 4 ст.47 |
15.03 |
1. Індивідуальні
консультації для батьків 4 класу в онлайн-режимі. 2. Розміщення
завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Я досліджую
світ Підсумкове заняття
за розділом VI ШАНУЙМО РІЗНОМАЇТТЯ ст.46
(продовження). Математика Тренувальні
вправи до тем розділу 4 ст.48 Українська
мова Перевіряємо, що
вміємо і знаємо. (повторення та закріплення з теми «дієслово») Я досліджую
світ Створення і
презентація паспорта країни ст.47 Фізична
культура 4 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки: повторення
раніше вивченого. Естафети з лазінням та перелазінням. |
16.03 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 4 класі 2. Підготовка
конспектів уроків 3. Розроблення
та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 4. Розміщення
завдань для учнів 4 класу
(соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі. |
Я досліджую
світ Краєзнавча
розвідка, дослідницько-пізнавальний проєкт. Математика Знаходження
дробу від числа ст.54-55. Українська
мова Перевіряємо, що
вміємо і знаємо. (повторення та закріплення з теми «дієслово») Я досліджую
світ Екскурсії, дослідження місцевого середовища (довкілля),
у якому мешкають діти. |
17.03 |
1. Розміщення
завдань для учнів 4 класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання
інструкції з користування платформою. Як отримати
максимум від онлайн-курсу. 3.
Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція
виховного плану на ІІ семестр. |
Я досліджую
світ Вдосконалення предметних вмінь і навичок Математика Складені задачі
на знаходження дробу від числа. ст.56-57 Українська
мова У СВІТІ ПОЕЗІЇ Визначаємо час дієслів ст.43 Фізична
культура 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
18.03 |
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми. 4.Перевірка
робіт учнів. |
Я досліджую
світ Інтегрований урок з завданням в контексті теми Українська
мова Інсценізуємо вірші. А. Качан Дощова осінь. Мистецтво Образи в
народному і професійному мистецтві. Професійна та народна музика. А. Салогуб «Прилетіла
весняночка» Мистецтво Образи в
народному і професійному мистецтві. Батик. Гутництво. Малярство на склі. Вітражний
розпис. Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в
присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 19.04.2021 по
23.04.2021
вчителя 3 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
19.04 |
1. Онлайн – консультація з батьками і дітьми. Поради
які стануть в нагоді на карантині. 2. Упорядкування папки самоосвіти. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 4.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 5. Розроблення та пошук
матеріалів та відео уроків для
дистанційної роботи 6. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Перевіряємо, що вміємо і знаємо. (повторення та закріплення з теми «дієслово») Я
досліджую світ Подорожуємо Україною. Чернігів – місто легенд ст. 85 Математика Вправи на закріплення ст.83 Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі
скакалкою: обертаючи скакалку вперед і назад. 5.Рухливі ігри «Пень»,
«Переправа через річку». Я досліджую світ Інтегрований урок з
завданнями в контексті теми. Секрети пам’яті Словникові слова . |
20.04 |
1. Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Математика Множення суми на число ст. 84-85. Українська мова Перевіряємо, що вміємо
і знаємо. (повторення та закріплення з теми «дієслово») Я досліджую світ Місто Дніпро –
комічна легенда ст.86 Фізична культура 4 клас Школа спортивних
ігор «футбол» Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Підготовчі вправи. Вправи
для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Зупинка м’яча стегном.
Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу.
Рухлива гра «Слухай сигнал». |
21.04 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 3 класі 2. Підготовка конспектів уроків 3. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків
для дистанційної роботи 4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
Математика Множення числа на суму ст.86-87 Українська мова Перевіряємо, що вміємо
і знаємо. (повторення та закріплення з теми «дієслово») Я досліджую світ Фестивалі над Ужем
ст.88 Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу,
стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у довжину: з місця; з розбігу 5-7 кроків
способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»; Фізична
культура 4 клас Підготовчі
вправи. Різновиди ходьби та бігу.Вправи для запобігання плоскостопості.
Елементи футболу. Зупинка м’яча стегном. Ведення м’яча вивченими способами.
Рухлива гра «Слухай сигнал» |
22.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 3. Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
Українська
мова Пишемо оголошення «Фліпек і шалені канікули» ст.90-91 Математика Множення багатоцифрового числа на одноцифрове ст. 88-89 Я досліджую світ Харків – місто наукових відкриттів ст.89 Я досліджую світ Інтегрований урок з
завданнями в контексті теми. |
23.04 |
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та
відеороликів відповідно до заданої теми. 4.Перевірка робіт учнів. |
Мистецтво Порівняння між собою розмірів частин цілого (уявленя
про пропорцію).Ліплення бджілки. Мистецтво Опера. СМ: М.
Римський-Корсаков. Політ джмеля з
опери «Казка про
царя Салтана» —
в інструментальному і вокальному
виконанні ХТД: «Школа —
весела сім’я» (муз. О. Антоняка, сл. А.
Орел) — розучування М/ф «Вулик» Українська мова Пишемо оголошення «Фліпек і шалені канікули» ст.90-91 Я досліджую світ Технології:
Українська народна вишивка ст.91 Фізична культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у
довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід.
5.Рухливі ігри за бажанням дітей. Фізична
культура 4 клас Підготовчі вправи.Різновиди ходьби та бігу. Вправи для
запобігання плоскостопості. Удари по м’ячу вивченими способами, на точність.
Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». |
Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 12.04.2021 по
16.04.2021
вчителя 3 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
||||||
12.04 |
1. Онлайн – консультація з батьками і дітьми. Поради
які стануть в нагоді на карантині. 2. Упорядкування папки самоосвіти. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 4.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 5. Розроблення та пошук
матеріалів та відео уроків для
дистанційної роботи 6. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Визначаємо
ідею плаката. ст.82-83. Я
досліджую світ Інтегрований урок математики із завданнями в контексті теми. Математика Вправи на закріплення ст76 Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі
скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається, впе-ред; на одній
нозі; на двох ногах. 5.Рухливі ігри «У річку – гоп!», «Гречка». Я досліджую світ Як карти
допомагають уявити Україну? ст. 77-78 Секрети пам’яті Словникові слова. |
||||||
13.04 |
1. Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Математика Ділення числа на добуток. ст. 77-78 Українська мова Правильно пишемо не
з дієсловами. ст. 84 Я досліджую світ Як карти
допомагають уявити Україну? Як люди
використовують територію? ст. 79 Фізична культура 4 клас Школа спортивних
ігор «футбол» Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Підготовчі вправи. Вправи
для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Зупинка м’яча стегном.
Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу.
Рухлива гра «Слухай сигнал». |
||||||
14.04 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 3 класі 2. Підготовка конспектів уроків 3. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків
для дистанційної роботи 4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
Математика Задачі на спільну роботу. ст. 79-80 Українська мова Вивчаємо рекламну
листівку. ст. 85 Я досліджую світ Якими були
давні поселення? ст. 80 Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби,
бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: на одній нозі;
на двох ногах. 5.Рухливі ігри «Перепра-ва через річку», «Пень». Фізична
культура 4 клас Підготовчі
вправи. Різновиди ходьби та бігу.Вправи для запобігання плоскостопості.
Елементи футболу. Зупинка м’яча стегном. Ведення м’яча вивченими способами.
Рухлива гра «Слухай сигнал» |
||||||
15.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 3. Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
Українська
мова Готуємося до подорожі. ст. 86-88 Математика Ділення суми на число. ст. 81-82 Я досліджую світ Про що розповідають назви на карті? ст. 81 Я досліджую світ Про що розповідають назви на карті? ст. 81 |
||||||
16.04 |
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та
відеороликів відповідно до заданої теми. 4.Перевірка робіт учнів. |
Мистецтво Фантастичне
зображення; головне і другорядне в композиції. Містичні істоти; Зображення
фантастичної тварини у її середовищі. Ст.96-97
Мистецтво Опера, лібрето; реприза. М.Лисенко.
Опера-казка «Пан Коцький» - знайомство з твором; «Малюки»(сл. і муз. Н.Май) –
виконання. Українська мова Готуємося до подорожі. ст. 86-88 Я досліджую світ Технології: Робота
з нитками ст. 83 Фізична культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі
скакалкою: обертаючи скакалку вперед і назад. 5.Рухливі ігри «Гречка», «У
річку – гоп!». Фізична
культура 4 клас Підготовчі вправи.Різновиди ходьби та бігу. Вправи для
запобігання плоскостопості. Удари по м’ячу вивченими способами, на точність.
Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». |
Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 05.04.2021 по 09.04.2021
вчителя 3 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
05.04 |
1. Онлайн –
консультація з батьками і дітьми. Поради які стануть в нагоді на карантині. 2. Упорядкування папки
самоосвіти. 3. Розміщення завдань
для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber,
Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 4.Корекція календарно-тематичного планування на період карантину 5. Розроблення та
пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи 6. Індивідуальні
консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн -режимі |
Українська
мова Вивчаємо минуле через мову (презентація роботи) Я
досліджую світ Місця і люди. Вчимося працювати з картою. Математика Перевар свої досягнення ст. 68-69 Фізична
культура Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: в русі. Стрибки
зі скакалкою: парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед,
назад. Рухлива гра «Пень». Я досліджую світ Сторони світу і
компас ст.69-70 Секрети пам’яті Етикет. Основні правила етикету |
||||||
06.04 |
1. Індивідуальні
консультації для батьків 3 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань
для учнів класу (соціальна мережа
Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на
дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової
літератури |
Математика Усне множення і ділення
багатоцифрових чисел. Множення
чисел 100, 0. Ділення на100. Ділення нуля на число, Ділення числа на рівне
йому число. Українська мова Змінюємо дієслова
за часами ст.78 Я досліджую світ Визначаємо сторони
світу (практичне заняття) Я досліджую світ Від фото до карти
ст.71-72 Фізична культура 4 клас Підготовчі
вправи.Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Удари
по м’ячу вивченими способами, на точність. Фінти «відходом», «ударом»,
«зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». |
||||||
07.04 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 3 класі 2. Підготовка
конспектів уроків 3. Розроблення та
пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 4. Розміщення завдань
для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ |
Математика Множення і ділення круглих чисел. ст.72-73 Українська мова Вивчаємо час
дієслова ст.79 Я досліджую світ Працюємо з картою
міста (села) ст.73 Фізична
культура 3 клас Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків.
ЗРВ: зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою: парами через довгу скакалку, що
гойдається, обертається вперед, назад.
Рухливі ігри «Вовк у канаві», «У річку – гоп!». Фізична
культура 4 клас Загальнорозвивальні
вправи для розвитку гнучкості Підготовчі вправи.Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання
плоскостопості. Удари по м’ячу вивченими способами, на точність. Фінти
«відходом», «ударом», «зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». |
||||||
08.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання
інструкції з користування платформою. Як отримати максимум
від онлайн-курсу. 3. Упорядкування папки
класного керівника. 4. Корекція виховного
плану на ІІ семестр. |
Українська
мова Порівнюємо
тексти ст.80-81 Математика Закони множення ст. 74-75 Я досліджую світ Малюємо карту-схему ст.74 Я досліджую світ Карти та пристрої для орієнтування ст.75 |
||||||
09.04 |
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань для учнів. 3.Підбір завдань та
відеороликів відповідно до заданої
теми. 4.Перевірка робіт
учнів. |
Мистецтво
Мистецтво Мюзикл. Мюзикл «Білосніжка і семеро гномів» фрагменти. Мультфільм «Білосніжка і
семеро гномів» музичні фрагменти,
«Семеро гномів»(сл. і муз. А. Житкевича) – розучування. Українська мова Порівнюємо тексти (презентація розповідей) Я досліджую світ Макетування ст.76 Фізична культура 3 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: зі скакалкою. Стрибки зі
скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку
вперед; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі
ігри «Через купини та пеньки», «Переправа через річку». Фізична
культура 4 клас Підготовчі
вправи.Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Удари
по м’ячу вивченими способами, на точність. Фінти «відходом», «ударом»,
«зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». |
Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 29.03.2021 по 02.04.2021
вчителя 3 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
||||||
29.03 |
1. Онлайн – консультація з батьками і дітьми. Поради
які стануть в нагоді на карантині. 2. Упорядкування папки самоосвіти. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 4.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 5. Розроблення та пошук
матеріалів та відео уроків для
дистанційної роботи 6. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Малюємо карту ст. 68-69 https://www.youtube.com/watch?v=yHSyWIJne2g Я
досліджую світ Витинанка «Світове дерево» ст.61 https://www.youtube.com/watch?v=A5OByPIlP5s Математика Перевір себе (узагальнення матеріалуз розділу ст.68-69 Фізична
культура Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. Стрибки у висоту: через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу; стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів; стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однієї та двома ногами. Рухлива гра «У річку – гоп!». https://www.youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE Я досліджую світ Інтегрований урок
математики із завданнями в контексті теми Секрети пам’яті Цілісність
здоров’я: взаємозв’язок фізичного, соціального, психічного і духовного його
складників. |
||||||
30.03 |
1. Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Математика Віднімання виду 500-347 Українська мова Вивчаємо зв’язок
дієслів з іменниками ст.70-71 Я досліджую світ Що в середині землі
(ст.62) Я досліджую світ Чому бувають
землетруси і виверження вулканів (ст.63) Фізична культура 4 клас Школа спортивних
ігор «футбол» Правила безпеки на заняттях з м’ячем. Підготовчі вправи. Вправи
для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Зупинка м’яча стегном.
Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу.
Рухлива гра «Слухай сигнал». |
||||||
31.03 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 3 класі 2. Підготовка конспектів уроків 3. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків
для дистанційної роботи 4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
Математика Віднімання виду 445-217, 676-394 Українська мова Розуміємо іншого.
Ф.Санна. «Подорож» ст.72-73 Я досліджую світ Як люди
використовують багатства земних надр? ст.64 Я досліджую світ Що таке
колообіг речовин у кожній оселі? ст.65 Фізична
культура 3 клас Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,
бігу, стрибків. ЗРВ: в русі. Стрибки у висоту: застрибу-вання на підвищену
опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись;
застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ніг; за-стрибування
на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см). Рухлива гра
«Переправа через річку». Фізична
культура 4 клас Підготовчі
вправи. Різновиди ходьби та бігу.Вправи для запобігання плоскостопості.
Елементи футболу. Зупинка м’яча стегном. Ведення м’яча вивченими способами.
Рухлива гра «Слухай сигнал» |
||||||
01.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 3. Упорядкування папки класного керівника. 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
Українська
мова Добираємо дієслова – синоніми і антоніми ст.74-75 Математика Кут. Види кутів. Я досліджую світ Як люди змінюють довкілля? ст.66 Я досліджую світ Як люди змінюють довкілля? (презентації робіт) |
||||||
02.04 |
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та
відеороликів відповідно до заданої теми. 4.Перевірка робіт учнів. |
Мистецтво Фантастичне
зображення; головне і другорядне в композиції. Містичні істоти; Зображення
фантастичної тварини у її середовищі. Ст.96-97
Мистецтво Опера, лібрето; реприза. М.Лисенко.
Опера-казка «Пан Коцький» - знайомство з твором; «Малюки»(сл. і муз. Н.Май) –
виконання. Українська мова Вивчаємо минуле через мову ст.76-77 Я досліджую світ Ліплення простих
об’ємних виробів ст.68 Фізична культура 3 клас Організовуючі
вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: в русі. Стрибки зі скакалкою:
стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед,
назад; на двох ногах; стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається,
обертається вперед, назад; на двох ногах із проміжними стрибками на місці. Рухлива
гра «Гречка». Фізична
культура 4 клас Підготовчі вправи.Різновиди ходьби та бігу. Вправи для
запобігання плоскостопості. Удари по м’ячу вивченими способами, на точність.
Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». |
Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 15.03.2021 по 19.03.2021
вчителя 3 класу
Жушмана Володимира Миколайовича
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
||||||
15.03 |
1. Онлайн – консультація з батьками і дітьми. Поради
які стануть в нагоді на карантині. 2. Упорядкування папки самоосвіти. 3. Розміщення завдань для учнів 4 класу (соціальна
мережа Viber, Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 4.Корекція календарно-тематичного планування
на період карантину 5. Розроблення та пошук
матеріалів та відео уроків для
дистанційної роботи 6. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн
-режимі |
Українська
мова Підсумковий урок з теми «Прикметник» ст. 63-64 https://www.youtube.com/watch?v=hGrrHYAFe5A Я
досліджую світ Досліджуемо властивості речовин. Математика Віднімання з двома переходами
через розряд. https://www.youtube.com/watch?v=2BIfhUn-7Po Фізична
культура 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу,
стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: жонглювання
м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Рухлива гра «Грай та не
втрачай». https://www.youtube.com/watch?v=xrmPotwdH58 Я досліджую світ Як змінюються
речовини при нагріванні та охолодженні. https://www.youtube.com/watch?v=LIpt_2Eijbg Секрети пам’яті Засвоєння величин
та понять. https://www.youtube.com/watch?v=KMr-Vg4E-II |
||||||
16.03 |
1. Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в
онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. 3. Опрацювання
фахової літератури |
Математика Віднімання виду 500 – 347(ст.62-63) https://www.youtube.com/watch?v=RLw93skFld0 Українська мова Дієслово ст.65-66 https://www.youtube.com/watch?v=Eu37ZHuPoZg Я досліджую світ Оболонки землі (ст.55) https://www.youtube.com/watch?v=SWD5OPQ6XIw Фізична культура 4 клас Загальні та
імітаційні вправи на суші для вичення техніки плавання https://www.youtube.com/watch?v=QKfLEXi8QVc |
||||||
17.03 |
1. Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 3 класі 2. Підготовка конспектів уроків 3. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків
для дистанційної роботи 4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 5. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
Математика Віднімання виду 445 – 217, 676 – 394 https://www.youtube.com/watch?v=I_ejOUldJR8 Українська мова Дієслово https://www.youtube.com/watch?v=wJG-5-0dvDg Я Д С Водна оболонка Землі – гідросфера https://www.youtube.com/watch?v=LyKpVmFmUuU Фізична
культура 3 клас 1.Організовуючі
вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем).
4.Вправи з вели-ким м’ячем: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухлива гра
«Зустрічна естафета». https://www.youtube.com/watch?v=Sj2_m67PfAk Фізична
культура 4 клас Загальнорозвивальні
вправи для розвитку гнучкості https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y |
||||||
18.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна
мережа Viber Facebook, https://volodimirzuschman.blogspot.com/ 2. Реєстрація на Prometheus для проходження курсу «Протидія та попередження
булінгу (цькування) в закладах освіти». 3. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 4. Упорядкування папки класного керівника. 5. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
Українська
мова Розповідаємо
про дивні події (ст.67) Математика Віднімання виду 445 – 217, 676 –
394 (ст.64-65) Я досліджую світ Що загрожує ґрунту? https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8 Я досліджую світ Водна оболонка Землі – гідросфера https://www.youtube.com/watch?v=LyKpVmFmUuU |
||||||
19.03 |
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах. 2.Розробка і
розміщення через соціальну мережу Viber, Facebook, Messenger завдань
для учнів. 3.Підбір завдань та відеороликів відповідно
до заданої теми. 4.Перевірка робіт учнів. |
Мистецтво
https://www.youtube.com/watch?v=UKh5VRF91cY Мистецтво «Малюки» (сл. і муз. Н.Май) — розучування https://www.youtube.com/watch?v=R54wvgmWnmo Українська мова Розповідаємо про дивні події (удосконалення текстів) Я досліджую світ Водна оболонка
землі https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs&t=3s Фізична культура 3 клас Вправи з великим
м’ячем: зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Рухливі ігри за бажанням
ді-тей. https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0 Фізична
культура 4 клас Загальнорозвивальні вправи на суші. Вправи для розвитку
гнучкості. Рухливі ігри. https://www.youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE |
№ з/п
|
Дата
|
Час
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
16.03.2020
|
8.00-12.30
|
1. Добірка дидактичного
матеріалу до уроків у 2 класі
2. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи
3.
Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»
4. Запис відеоуроків для дистанційного навчання
після весняних канікул
|
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
2.
|
17.03.2020
|
8.00-12.30
|
1. Корекція календарно-тематичного планування на період карантину
2. Розроблення та пошук матеріалів та
відеоуроків для дистанційної роботи
3. Запис відеоуроків для дистанційного навчання
після весняних канікул
4. Робота з фаховою літературою
|
Сайт «Всеосвіта»
Робота в мережі
інтернет
|
3
|
18.03.2020
|
8.00-12.30
|
1. Упорядкування дидактичного матеріалу ;
2. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи
3. Запис відеоуроків для дистанційного навчання
після весняних канікул
4. Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під
час карантинних заходів»
|
Робота в мережі
інтернет, YouTube
|
4
|
19.03.2020
|
8.00-12.30
|
1.Добірка
дидактичного матеріалу до уроків у 2 класі
2. Підбір завдань для учнів 3класу в умовах навчання дистанційної форми.
|
Сайт «Всеосвіта»
Робота в мережі
інтернет, YouTube
|
5
|
20.03.2020
|
8.00-12.30
|
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2 класі
2. Підготовка
конспектів уроків
3. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи
|
Сайт «Всеосвіта», «На
урок»
Робота в мережі
інтернет, YouTube
|
6
|
30.03.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації
дистанційного навчання в умовах карантину» https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html
2. Індивідуальні консультації для учнів та
батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу (Facebook,Viber)
4. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи
на наступний тиждень
5. Вебінар «Використання онлайн – тестів у роботі з батьками»
6. Перевірка учнівських робіт
|
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
7
|
31.03.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1.Розміщення завдань для
учнів 2 класу (Facebook,Viber)
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків
для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських робіт
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок»,
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
8
|
01.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Індивідуальні консультації
для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу
3. Розроблення та пошук
матеріалів для дистанційної роботи на наступний тиждень
4. Вебінар «Викладання
хімії в умовах дистанційного навчання»
5. Перевірка учнівських
робіт
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
9
|
02.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу
4. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи
на наступний тиждень
5. Робота з батьками щодо контрою виконання учнями завдань в дистанційній
формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
6. Перевірка учнівських робіт
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
10
|
03.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-20.00
|
1. Складання та розміщення завдань
діагностичної роботи з математики.
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу
4. Розроблення та пошук матеріалів для дистанційної роботи на наступний
тиждень
5. Перевірка учнівських робіт
6. Ознайомлення з листом МОН № 1/9-178 від 27.03.2020 «Щодо завершення
2019/2020 навчального року».
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
11
|
06.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
соціальні мережі Viber та Messenger
4. Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи
на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських робіт
6. Корекція календарного планування на тиждень
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
12
|
07.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби) соціальні мережі Viber та Messenger
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Ознайомлення з платформою Prometeus для самоосвіти вчителя
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
13
|
08.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Вивчення фахової літератури.
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
14
|
09.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Робота з батьками щодо контрою виконання учнями завдань в дистанційній
формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
15
|
10.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук матеріалів для дистанційної роботи на наступний
тиждень.
5. Перевірка учнівських
робіт
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
16
|
13.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Корекція календарного планування на тиждень
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група «Зеленська
школа 2 клас»
|
17
|
14.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Перегляд фахових
журналів
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група «Зеленська школа 2 клас»
|
18
|
15.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Вивчення фахової
літератури.
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
19
|
16.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Робота з батьками щодо контрою виконання учнями завдань в дистанційній
формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
20
|
17.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6.Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» на
тему: «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільно говіку»
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
21
|
20.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Корекція календарного планування на тиждень
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
22
|
21.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Перегляд інформаційно -
методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих
здібностей молодших школярів»
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
23
|
22.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Вивчення фахової
літератури.
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
24
|
23.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук
матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи на наступний тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Робота з батьками щодо контрою виконання учнями завдань в дистанційній
формі (соціальні мережі Viber та Messenger).
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
25
|
24.04.2020
|
8.00-12.30
17.00-21.00
|
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (соціальні мережі Viber та Messenger)
3. Онлайн консультації учнів (за потреби)
4. Розроблення та пошук матеріалів для дистанційної роботи на наступний
тиждень
5. Перевірка учнівських
робіт
6. Участь у вебінарі на сайті «Всеосвіта». Тема» Розвиток уяви як
складової творчого мислення молодших
школярів»
|
Сайт «Всеосвіта», «На урок», «Фейсбук»
https://www.facebook.com/groups/2597290857194356/?ref=share
Фейсбук. Група
«Зеленська школа 2 клас»
|
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1
|
27.04.2020
|
1.Підготовка завдань для учнів 2 класу до
дистанційного навчання .
2.Консультація батьків про специфіку роботи на
дистанційному навчанні.
3.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань
для учнів на період карантину.
4.Опрацювання фахової та періодичної літератури.
|
2
|
28.04.2020
|
1.Складання плану самоосвіти та елементів
дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу .
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
3.Розробка тестової діагностичної роботи для учнів 2
класу з румунської мови .
4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток
уяви в різні вікові періоди» .
|
3
|
29.04.2020
|
1.Підбір додаткових цікавих завдань для учнів 2
класу, та викладення посилань через мережу Viber.
2.Індивідуальні консультації батьків та дітей з
приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.
3.Перегляд вебінарів про організацію дистанційного
навчання.
Перевірка виконаних завдань учнями.
4.Розробка завдань та підбір матеріалів для
діагностичної перевірки знань школярів з математики .
|
4
|
30.04.2020
|
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів
навчання.2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber
завдань для учнів на період карантину.
3.Консультації з батьками в телефонному режимі.
.
4.Перегляд відео «Ранкове коло» НУШ
|
5
|
04.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Індивідуальні консультації для учнів,які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Розробка і розміщення
через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
4.Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми:як
пробудити в учнів інтерес до навчання»
на сайті Всеосвіта.
|
6
|
05.05.2020
|
1.Індивідуальні консультації батьків та дітей з
приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.
2.Викладення цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів 2 класу .
3.Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми
сайтами.
4.Перегляд відео «Метод критичного мислення»Шість
капелюхів».
|
7
|
06.05.2020
|
1.Перегляд
матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Створення завдань самостійного опрацювання у
дистанційній формі .
3.Розробка онлайн–тренінгу для батьків «Створення
комфортного психологічного стану в родині під час карантину»
4.Опрацювання додаткової
науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
у початкових класах.
|
8
|
07.05.2020
|
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
3.Консультації з батьками учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі в телефонному режимі.
4Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми
сайтами.
|
9
|
08.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет
–ресурсах.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber
завдань для учнів.
3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.
4.Перегляд «Фізкультхвилинка» НУШ
|
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
12.05.2020
|
1.Підготовка завдань для учнів 2 класу до
дистанційного навчання .
2.Консультація батьків про специфіку роботи на
дистанційному навчанні.
3.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань
для учнів на період карантину.
4.Опрацювання фахової та періодичної літератури.
|
Українська мова.
Пишемо правильно. Звуки і букви.
Математика.
Перетворення
іменованих чисел.
ЯДС.
Закладка
для книжки.
ЯДС.
Матеріали.
Фізична культура.
Вправи
для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом.
|
2
|
13.05.2020
|
1.Складання плану самоосвіти та елементів
дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу .
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
3.Розробка тестової діагностичної роботи для учнів 2
класу з румунської мови .
4.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток
уяви в різні вікові періоди» .
|
Українська мова.
Читаємо
і обговорюємо. Правдива історія про трьох поросят. За Джоном Сьєжкою.
Математика.
Перетворення
іменованих чисел (закріплення).
ЯДС.
Властивості
матеріалів.
|
3
|
14.05.2020
|
1.Підбір додаткових цікавих завдань для учнів 2
класу, та викладення посилань через мережу Viber.
2.Індивідуальні консультації батьків та дітей з
приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.
3.Перегляд вебінарів про організацію дистанційного
навчання.
Перевірка виконаних завдань учнями.
4.Розробка завдань та підбір матеріалів для
діагностичної перевірки знань школярів з математики .
|
Українська мова.
Пишемо
правильно.
Запитуємо
і відповідаємо.
ЯДС.
Змінюємо
форму.
ЯДС.
Дослідження
зміни форми об’єктів.
ЯДС (математика).
Перетворення
іменованих чисел (закріплення).
Фізична культура.
Вправи
для розвитку швидкості. Біг в упорному положенні, прискорення з різних
вихідних положень.
|
4
|
15.05.2020
|
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів
навчання.2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber
завдань для учнів на період карантину.
3.Консультації з батьками в телефонному режимі.
4.Перегляд відео «Ранкове коло» НУШ
|
Українська мова.
УРМ.
Дружба – найдорожчий скарб. Робота над деформованим текстом.
ЯДС.
Тести
компетентностей.
Мистецтво (музика).
Від
народного до сучасного.
Музичний
фольклор.
Мистецтво (образотворче).
Від
народного до сучасного.
Український
народний костюм.
Фізична культура.
Вправи
для розвитку швидкості. Біг на місці з максимальною частотою кроків,
виконання максимальної кількості рухів за одиницю часу.
|
5
|
18.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Індивідуальні консультації для учнів,які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Розробка і розміщення
через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
4.Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми:як
пробудити в учнів інтерес до навчання»
на сайті Всеосвіта.
|
Українська мова.
Пишемо правильно. Будова слова.
Математика.
Таблиця множення числа 9.
ЯДС.
Дивовижна нафта.
ЯДС.
Іграшка зі старого диска.
|
6
|
19.05.2020
|
1.Індивідуальні консультації батьків та дітей з
приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.
2.Викладення цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів 2 класу .
3.Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми
сайтами.
4.Перегляд відео «Метод критичного мислення»Шість
капелюхів».
|
Українська мова.
Читаємо
і обговорюємо. Коли потрібна поліція?
Математика.
Таблиця ділення числа 9.
Фізична культура.
Вправи
для розвитку витривалості. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000м.
|
7
|
20.05.2020
|
1.Перегляд
матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Створення завдань самостійного опрацювання у
дистанційній формі .
3.Розробка онлайн–тренінгу для батьків «Створення
комфортного психологічного стану в родині під час карантину»
4.Опрацювання додаткової
науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
у початкових класах.
|
Українська мова.
Пишемо
правильно. Частини мови.
Математика.
Таблиці
множення і ділення числа 9 (закріплення).
ЯДС.
Скільки
сміття.
|
8
|
21.05.2020
|
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
3.Консультації з батьками учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі в телефонному режимі.
4Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми
сайтами.
|
Українська мова.
Пишемо
правильно. Значення слова.
ЯДС.
Що
роблять зі сміттям.
ЯДС.
Людина
у природному середовищі.
ЯДС (математика)
Таблиці
множення і ділення числа 9 (закріплення).
Фізична культура.
Вправи
для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою; . Біг у чергуванні з ходьбою
до 1000м.
|
9
|
22.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет
–ресурсах.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber
завдань для учнів.
3.Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.
4.Перегляд «Фізкультхвилинка» НУШ
|
Українська мова.
УРМ.
Тваринка в моєму домі. Редагування тексту шляхом заміни повторів того самого
слова близькими за значенням словами.
ЯДС.
Тести
компетентностей.
Мистецтво (музика).
Подорож
рідним краєм.
А.
Пронак «Ми щасливі діти».
Мистецтво (образотворче).
Подорож
рідним краєм.
Розмалюй
авто, яким можна мандрувати рідним краєм.
Фізична культура.
Вправи
для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі
дистанції.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий