25.03.2022 муз.мист.
Весняні образи.
Веснянки. Виконання пісні А. Салогуб «Прилетіла весняночка».
https://www.youtube.com/watch?v=bRMzBhKArtI
25.03.2022 образотв. мист.
Весняні образи.
Гобелен. Вишивка бісером. Вишивка на шкірі. Створення ивесняної композиції в
техніці «аплікація».
https://www.youtube.com/watch?v=dsf89rTOpBc
ГОБЕЛЕН РУЧНОЇ РОБОТИ: ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС І СУЧАСНІ ВАРІАНТИ
23.04
Опера.
СМ: М.
Римський-Корсаков. Політ
джмеля з
опери «Казка про
царя
Салтана» —
в інструментальному і
вокальному виконанні
https://www.youtube.com/watch?v=iKWGvke7bq8
23.04
Ліплення бджілки.
https://www.youtube.com/watch?v=ArhKWBItAgs
https://www.youtube.com/watch?v=zDqje_R7PdE
16.04
Мюзикл
СМ: мюзикл «Аладдін» (фрагменти). (муз. А. Менкена) Виконання «Семеро гномів»
https://uakino.club/filmi/genre_adventure/9765-aladdn.html
пісня " Семеро гномів"
https://www.youtube.com/watch?v=eJM-3QdZRSc
https://www.youtube.com/watch?v=4kT6YeX-5T4
16.04
Ляльковий театр; театральна лялька. СМ: фотографії сцен з вистав лялькових театрів України; фотографії ляльок персонажів вистав. ХТД: виготовлення театральної ляльки (матеріал на вибір)
https://www.youtube.com/watch?v=vrbo0aqa-vU
https://www.youtube.com/watch?v=lSpG8lwBrrE
09.04
Мюзикл. Мюзикл «Білосніжка і семеро гномів» фрагменти. Мультфільм «Білосніжка і семеро гномів» музичні фрагменти, «Семеро гномів»(сл. і муз. А. Житкевича) – розучування
Мультфільм
https://www.youtube.com/watch?v=-S4RGRWEiQU
пісня " Семеро гномів"
https://www.youtube.com/watch?v=eJM-3QdZRSc
https://www.youtube.com/watch?v=4kT6YeX-5T4
09.04
Магія театру. Театральне мистецтво; художник-постановник, художник-декор.
Фотографії бутафорії; виготовлення бутафорії
для однієї з вистав: «Котигорошко», «Попелюшка», «Білосніжка»,
«Аладдін», «Царівна-жаба».
Ст.100-101.
Як зародилося театральне мистецтво
![]() Слово «театр» в перекладі з грецького означає місце для проведення видовищ і саме видовище. Перше подібне культурний заклад, імовірно, виникло в Греції. Сталося це в V-IV століттях до н. е. Ця епоха отримала назву «класичної». Для класичного мистецтва характерні гармонія і баланс у всіх елементах і складових. Давньогрецький театр з'явився завдяки поклонінню різним богам. Театр Діоніса - це найстаріше театральне спорудження. Бог виноробства, рослинності і природи високо шанувався древніми греками. Дионису присвячували культові обряди, які поступово переросли у справжні трагедії та комедії. Ритуальні святкування перетворилися на справжні театральні дійства. Спорудження являло собою простір під відкритим небом. Глядачі спочатку розташовувалися на дерев'яних місцях. Театральне мистецтво настільки шанувалося в Стародавній Греції, що незаможним громадянам влади давали гроші на вистави. Заборонено було дивитися постановки заміжнім жінкам. Різновиди Види театрів безпосередньо пов'язані з жанрами, які представлені в них. Хоча вони виражають не стільки жанр, скільки форму акторської гри. Перерахуємо деякі з них:
|
Бутафорія (італ. buttafuori «помічник режисера» і з buttare «кидати; викидати» + fuori «зовні, поза») — муляж, спеціально виготовлені предмети (скульптура, меблі, посуд, прикраси, зброю та ін.), що вживаються в театральних спектаклях на заміну справжнім речам. Предмети бутафорії відрізняються дешевизною, міцністю, підкресленою виразністю зовнішньої форми (при їх виготовленні зазвичай відмовляються від відтворення деталей, не видимих глядачеві). Бутафорія багатозначне слово: 1.зроблені з легких і дешевих матеріалів копії справжніх речей (меблів, посуду і т. ін.), що використовуються в театрі як предмети сценічної обстановки. 2.копії наявних у продажу товарів, спеціально виготовлені для обладнання вітрин, реклами тощо. Синонімами до цього слова можуть бути: Липа, фуфло, неправдиві. Бутафорія, або муляж — зменшена копія чого-небудь, зовні максимально схожа на свій функціональний оригінал річ, чи декорація.
Практично в кожному театрі є свій бутафорський цех, що забезпечує спектаклі відповідним реквізитом. Працівники цього цеху буквально є "майстрами на всі руки", адже від них потрібні навички скульпторів, токарів, рукодільникам, теслярів, закрійників, художників, ювелірів. Для виготовлення бутафорії застосовуються найрізноманітніші матеріали: метал, дерево, тканину, композитні матеріали, різна синтетика. Наприклад, один з найпопулярніших матеріалів, активно використовується до сих пір, - звичайне пап'є-маше, тобто, проклеенная папір.
Не варто вважати, що бутафори виробляють "одноразові речі". Навпаки, багато предметів реквізиту виготовляються свідомо більш міцними, ніж їх реальні аналоги. Це необхідно, щоб один і той же набір реквізиту можна було використовувати протягом усього театрального сезону, а не створювати новий комплект на кожну виставу.
Фантастичне зображення; головне і другорядне в композиції. Містичні істоти; Зображення фантастичної тварини у її середовищі. Ст.96-97
- Що таке анімалістичний жанр?
- Що є предметом зображення картин анімалістичного жанру?
Фантазія художника безмежна. У своїй образній уяві художник перетворює реальний образ, і на папері можуть оживати неймовірні тварини.
Ідеєю для вигадки фантастичного образу може бути казка, міф, легенда, фантастична повість, перегляд кінофільму, життєві враження.
Сьогодні ми будемо малювати тварин, яких не існує в природі.
В уявленнях наших предків все, що оточивало - живе й неживе, мало здатність мислити і відчувати. Відголоски цих уявлень залишились у казках та мовних зворотах- символах:
Ворон - вісник нещастя; ластівка - символ домівки,щастя,весни ; орел - символ відваги; голуб - символ миру; лебідь - символ вірності і кохання; лелека - символ щастя, ведмідь - символ сили; кінь - символ волі, відданості і дружби; риба - символ здоров'я.
Чи знаєте ви, що почесне місце серед символів диких тварин займає вовк. Українці вірили, що вовка створив не Бог, як інших тварин, а чорт для того, аби люди пильніше стежили за худобою. І досі вовк – хитрий, розумний герой народних казок, та навіть геральдичний образ- герб с. Вовче Львівської області, та символ дикої природи.
Багато фантастичних істот та звірів відомі вам з міфології.
Зображення людей з головами тварин - багато в мистецтві Давнього Єгипту : тут шанували напівлюдину-напіврибу, биків і левів із людськими обличчями і боялися людей-скорпіонів, що мешкають на краю Всесвіту.
Античні міфи розповідають про Пегаса - крилатого коня, химеру - чудовисько, яке поєднувало в собі риси лева, кози та змії, кентаврів - напівлюдей-напівконей .
А з ким із цих фантастичних створінь хотілося б зустрітися вам?
У середні віки чимало різних тварин «оселилося» на гербах. Деякі з них і досі дуже популярні.
Грифон символізує землю (лев) і повітря (орел). Тому завжди має позитивний характер: уособлює Сонце, силу, пильність, відплату, та відіграє роль захісника-охоронця.
Єдиноріг, однорі́г — теж міфічна істота, що символізує доброчесність. Зазвичай єдинорога уявляють у вигляді коня із одним рогом. Згідно із езотеричними вченнями, має біле тіло, червону голову та сині очі.
А чи знали ви, що грецька й римська традиції розглядали єдинорога як реальну тварину, його появу зв'язують із Африкою або Індією.
А найпопулярнішим, мабуть, є дракон - крилатий змій, який може мати одну або кілька голів. Про дракона розповідають казки та легенди в усьому світі. Та, наприклад, мудрий китайський дракон набагато симпатичніший за свого європейського родича, який зазвичай охороняє скарби або викрадає принцес.
Образ дракона знайшов широке поширення в фентезі, а також використовується в гороскопах і астрології.
Основні властивості дракона — змієподібні істоти величезних розмірів з крилами, кігтями, хвостом, страшні, вивергають вогонь, живуть у важкодоступних місцях і протистоять героїчним воїнам.
https://www.youtube.com/watch?v=XaHnEhQbNaQ
02.04
Опера, лібрето; реприза. М.Лисенко. Опера-казка «Пан Коцький» - знайомство з твором; «Малюки»(сл. і муз. Н.Май) – виконання.
Пан Коцький (перегляньте відео)
https://www.youtube.com/watch?v=pnv7NSQo7oo
Малюки (виконанна твору)
https://www.youtube.com/watch?v=R54wvgmWnmo
19.03
Створення образу тварини — |
|
казкового персонажу, для мультфільму чи | |
театральної вистави |
https://www.youtube.com/watch?v=UKh5VRF91cY
19.03
«Малюки» (сл. і муз. Н.Май) — розучування
Комментариев нет:
Отправить комментарий